Standardowe pytanie, które słyszymy codziennie. Strona Bogdana była typową „prostą wizytówką”. Ten typ stron ma to do siebie, że niestety, ale nie przynosi zysków właścicielowi i co gorsza marnuje czas klienta, który ją odwiedzi, bo i tak niczego się z niej nie dowie.
Kilka zdjęć, ogólny, długi opis i zero realnych zapytań od klientów.
Przy przebudowie skupiliśmy się na przedstawieniu pełnej oferty i lameli elewacyjnych oraz desek kompozytowych firmy Qulanti, aby poprowadzić użytkownika krok po kroku od zdobycia jego zaufania do kontaktu.


Efekt?
Taki zabieg w połączeniu z naszą autorską strategią pozycjonowania sprawił, że w pierwszym sezonie strona wygenerowała ponad 5 000 kliknięć z Google i 597 unikalnych formularzy, co daje ponad 30 zapytań miesięcznie.

5 000+ kliknięć w Google w pierwszym sezonie
597 unikalnych formularzy kontaktowych
30+ nowych zapytań każdego miesiąca
Wyraźny wzrost ruchu i konwersji dzięki dopracowaniu UX i struktury oferty!
Rozpisaliśmy ofertę tak, by sprzedawała sama, nie tylko ładnie wyglądała.
Zadbaliśmy o logikę treści, wezwania do działania i angażujące przedstawienie treści.
Finalnie z naszą autorską strategią pozycjonowania użytkownicy nie tylko odwiedzają stronę, ale faktycznie się wysyłają zapytania.