Bogdan | Qulanti

Dlaczego strona internetowa powinna być stworzona z myślą o kliencie, a nie tylko dobrze wyglądać?

30 września 2025
9 min

Spis Treści

„Chłopaki czy nie dało by się czegoś odświeżyć, żeby ta strona jakoś bardziej przyciągała oko?”

Standardowe pytanie, które słyszymy codziennie. Strona Bogdana była typową „prostą wizytówką”. Ten typ stron ma to do siebie, że niestety, ale nie przynosi zysków właścicielowi i co gorsza marnuje czas klienta, który ją odwiedzi, bo i tak niczego się z niej nie dowie.

 

Kilka zdjęć, ogólny, długi opis i zero realnych zapytań od klientów.

 

Co zrobiliśmy?

Przy przebudowie skupiliśmy się na przedstawieniu pełnej oferty i lameli elewacyjnych oraz desek kompozytowych firmy Qulanti, aby poprowadzić użytkownika krok po kroku od zdobycia jego zaufania do kontaktu.

 

Efekt?

 

Taki zabieg w połączeniu z naszą autorską strategią pozycjonowania sprawił, że w pierwszym sezonie strona wygenerowała ponad 5 000 kliknięć z Google i 597 unikalnych formularzy, co daje ponad 30 zapytań miesięcznie.

 

 

Co mówią liczby?

  • 5 000+ kliknięć w Google w pierwszym sezonie

  • 597 unikalnych formularzy kontaktowych

  • 30+ nowych zapytań każdego miesiąca

 

Wyraźny wzrost ruchu i konwersji dzięki dopracowaniu UX i struktury oferty!

 

Podsumowanie

Rozpisaliśmy ofertę tak, by sprzedawała sama, nie tylko ładnie wyglądała.

 

Zadbaliśmy o logikę treści, wezwania do działania i angażujące przedstawienie treści.

 

Finalnie z naszą autorską strategią pozycjonowania użytkownicy nie tylko odwiedzają stronę, ale faktycznie się wysyłają zapytania.

Najczęściej zadawana pytania

Strona, która robi robotę 🚀

Poznajmy się!

Wypełnij prosty formularz, a my skontaktujemy się z Tobą i powiemy jak możemy Ci pomóc.